Pytania i odpowiedzi

Masz pytania? Sprawdź nasze FAQ. 

1. W jakim terminie otrzymam zamówione noże?

Termin dostawy zakupionych noży zależy od rodzaju noży, ich ilości i przeznaczenia. Przykładowo, nóż do krajarki wysyłamy z naszego magazynu w ciągu 2 dni roboczych lub z magazynu naszego partnera w Holandii w ciągu 7 dni roboczych. Indywidualne zamówienia na produkcję i dostawę noży według określonej specyfikacji lub rysunków realizujemy w ciągu 4-8 tygodni.

2. Jak szybko jesteście w stanie naostrzyć noże?

Podobnie jak w przypadku nowych noży zależy to od ilości oraz rodzaju noży. Zazwyczaj ostrzenie realizujemy w przeciągu 2-4 dni roboczych.

3. Jakie noże jesteście w stanie wykonać?

Dostarczamy noże przemysłowe w standardowych wykonaniach do popularnych maszyn lub też według indywidualnych wymogów oraz w dowolnych kształtach i rozmiarach. Noże jesteśmy w stanie wykonać z wszelkich stali narzędziowych m.in. ze stali NC6, NC10, NZ3, NC11LV oraz stali nierdzewnych np. AISI 420. Dostarczamy również noże wykonane z węglików spiekanych (WIDIA). Współpracujemy z doświadczonymi hartowniami, dzięki czemu noże dostarczamy w odpowiedniej twardości. Obróbkę noży wykonujemy na zaawansowanych maszynach CNC zapewniających powtarzalność i precyzję wykonania.

4. Czy wymagacie minimalnych ilości zamówienia?

W przypadku zamówień na noże standardowe do maszyn takich jak krajarki, trójnoże, plotery dostarczamy od 1 sztuki. W przypadku indywidualnych zamówień, zazwyczaj wymagamy określonych ilości, tak aby produkcja noży była opłacalna.

5. Czy możliwe jest zamówienie próbek noży, jeśli chcę zamówić ich dużą ilość?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.

6. Czy możliwy jest zwrot towaru?

Zwrot możliwy jest tylko w przypadku określonych rodzajów noży i tylko jeśli nie posiadają one śladów użytkowania. W sytuacji, w której winę za nieprawidłowo wykonane noże ponosi GRAFS, przyjmowana jest wyłącznie reklamacja. W celu uniknięcia pomyłek, realizację noży wykonujemy jedynie po akceptacji rysunku technicznego przez Klienta. Abu uzyskać więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży. 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl