Niniejsza Polityka zwrotów i reklamacji ma na celu określenie zasady i procedury dotyczące zwrotów i reklamacji produktów zakupionych w sklepie internetowym GRAFS z siedzibą pod adresem https://sklep232889.shoparena.pl/.
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, masz prawo odstąpić od umowy zakupu i zwrócić produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby skorzystać z tego prawa, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, na przykład poprzez e-mail na adres biuro@grafs.pl. Produkt musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. UWAGA: Zwrotom podlegają wyłącznie noże standardowe. Noże nietypowe, wykonywane na specjalne zamówienie Klienta NIE podlegają zwrotom.
2. Procedura reklamacji
Jeśli otrzymasz swoje noże na zamówienie nieprawidłowo wykonane lub uszkodzone, masz prawo złożyć reklamację. Aby to zrobić, prosimy o kontakt z nami w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W razie reklamacji, możemy poprosić o dostarczenie zdjęć wadliwego produktu oraz opis problemu, co ułatwi nam szybkie rozpatrzenie reklamacji.
3. Zasady zwrotów i reklamacji
Prosimy o przestrzeganie poniższych zasad w przypadku zwrotów i reklamacji:
a. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, razem z dowodem zakupu.
b. Koszty dostawy związane z zwracaniem produktu ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub uszkodzony.
c. Zwrot środków za produkt zostanie dokonany na konto klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu.
d. Jeśli reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną, klient ma prawo do żądania poprawek zamówienia lub wykonania całego zamówienia na nowo.
4. Kontakt
Jeśli masz pytania dotyczące naszej Polityki zwrotów i reklamacji lub chciałbyś zgłosić zwrot lub reklamację, prosimy o kontakt z nami pod adresem e-mail: biuro@grafs.pl lub telefonicznie pod numerem 609 743 771